E-mail marketing – potężne narzędzie!

Mimo rozwoju nowych kanałów komunikacji, takich jak przeróżne portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter czy Instagram, rola e-mail marketingu nadal pozostaje znacząca w sukcesie przedsiębiorstwa. Jest to forma reklamy, bez której po prostu nie się przejść obojętnie. Jak można się domyślić, zakłada ona dostarczanie wiadomości na prywatną skrzynkę poczty elektronicznej naszego potencjalnego Klienta. E-maile są naprawdę osobistym kanałem komunikacji, więc czemu by z tego nie skorzystać?

Ciężko znaleźć inne narzędzie internetowe oferujące skutecznie dotarcie do Klienta, oferujące wysoką stopę zwrotu wraz z budowaniem relacji. Specyfika tego, jak korzystamy z naszych skrzynek, daje nam pewność, że co najmniej raz dziennie (rano lub wieczorem) posiadacze e-maili sprawdzą nowe wiadomości. Dlaczego e-mail marketing jest także dla ciebie?

Koszty

Przede wszystkim jest on niedrogi. W porównaniu z innymi kanałami reklamy takimi jak reklama telewizyjna, internetowa czy radiowa, koszty jej stworzenia i wypuszczenia w świat. Jest to kapitalna szansa na rozwój dla małych firm poszukujących taniej i skutecznej reklamy za pomocą sieci WWW. Nie trzeba dużego budżetu, gdyż przy założeniu dużej partii wysyłki, koszty jednego maila wynoszą mniej niż jeden grosz.

To, co w e-mailu

Stworzenie profesjonalnej wiadomości e-mail wystarczy tylko sama surowa treść, gdyż resztę możemy stworzyć przy pomocy przeróżnych edytorów tego, co „wokół” wiadomości. Nie ważne czy potrzebujemy pewnych obrazków, czy kodu HTML, wplecenie go w nasz e-mail jest bardzo proste i wcale nie potrzebujemy do tego zespołu informatyków. Im prościej, tym lepiej!

Szybkość

E-mail jest też bardzo szybki. Od etapu stworzenia koncepcji do wypuszczenia wiadomości do Klientów może minąć zaledwie kilkanaście minut. CO lepsze, dystrybucja nawet kilku milionów maili zajmie nam kilka godzin. Znacie inny sposób marketingu, który jest tak skuteczny? Sam fakt, że waszą wiadomość może zobaczyć kilkaset tysięcy osób w godzinę. Niesamowite prawda?

Podsumowanie

Jak widzimy, e-mail marketing ma się nadal dobrze i dziś jest nadal kapitalnym narzędziem do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Takie skrócenie naszego kanału komunikacji jest świetnym wyjściem dla nowej firmy, poszukującej klientów. Nie sposób tego nie docenić!